Ani zmrzlina není pro všechny. Tak proč bych měla já?
Nejsem pro každého – a to je v pořádku. Jakmile jsem se s tím smířila, začalo mi být v podnikání o moc líp.
Nejsem pro každého – a to je v pořádku. Jakmile jsem se s tím smířila, začalo mi být v podnikání o moc líp.
Kvalitní věci poznáte podle doladěných detailů. Platí to pro kabáty, auta, hodinky… i pro prodejní weby. Proto vám ukážu 5 detailů, které prozradí božsky ušité stránky.
7 copy trendů, které netrpělivě vyhlížím u nás. Takové copy z dovozu. Copywriterský Tuzex.
Bony máte?
Narazila jsem na zeď. Kudy přes ni za dalšími znalostmi? Jak se mám rozvíjet? Myslím, že jsem našla cestičku — a doufám, že nezrezivím.
Zákazníci jsou jako veverky. Roztěkaní, znudění, nepozorní. Pojďme spolu projít váš web a vychytat všechny plašiče veverek.
Informace o zákaznících nerostou na stromě. Ale válí se po internetu. Pojďte, ukážu vám, kde je nasbírat.