Váš web plaší veverky (a můžou za to texty)
Zákazníci jsou jako veverky. Roztěkaní, znudění, nepozorní. Pojďme spolu projít váš web a vychytat všechny plašiče veverek.
Zákazníci jsou jako veverky. Roztěkaní, znudění, nepozorní. Pojďme spolu projít váš web a vychytat všechny plašiče veverek.
Informace o zákaznících nerostou na stromě. Ale válí se po internetu. Pojďte, ukážu vám, kde je nasbírat.
Volnou nohu jsem si představovala jako Hurvínek válku – ale naopak. Čekala jsem bídu, nouzi a slzy. Slzy přišly, zbytek (ťukám na dřevo) ne.
Co všechno potřebujete vědět, abyste (se) prodali? Rozeberte zákazníky na součástky a složte si jasný obrázek. Povím vám, jak na to.
Píšete sami? Pomoc je na dosah křídla. (Ne, nedělám si legraci. Ano, mám to podložené.)
Jak napsat web, který fakt prodává? Nestačí jenom psát. Dobrý copywriter je jako Ferda Mravenec a kecá do všeho, co se webu týká.